לנהל את הארגון מכל מקום ובכל זמן עם פתרונות אבטחה

שתף חברים

Facebook
Twitter
LinkedIn

אבטחה וטכנולוגיה מוכרחות ללכת שלובו תזו בזו. התנופה הטכנולוגית האדירה שהתחוללה בתחום הדיגיטל הובילה לשפע עצום שלפתרונות תוכנה מהפכניים שהופכים ארגונים לחכמים, יעילים וחסכוניים יותר. אך אליה וקוץ בה, עם שלל היתרונות, מגיעים גם לא מעט סיכונים ואתגרים. בשנים האחרונות, עברייני הסייבר מרימים את ראשם יותר מאי פעם ומעמידים ארגונים מכל המגזרים והגדלים בסיכון לפגיעה בנתוניהם.

כדי להבטיח שנוכל להעניק לעסק שלנו את כל היתרונות שמציעה טכנולוגיית הענן ולנהל את העבודה מכל מקום ובכל זמן, חשוב שניישם מדיניות אבטחה הרמטית בארגון. אנו בדטה טק מחויבים לתחושת הביטחון שלך ומביאים עמנו עשורים של ידע מקצועי ומיומנות לכל פרויקט. אלו כמה צעדים שחשוב שננקוט כדי להבטיח שימוש בטוח בסביבות ענן.

הצפנת נתונים בענן

נתוני משתמש הפכו בשנים האחרונות לאחד המשאבים היקרים ביותר על פני כדור הארץ. כדי להגן על הנכס הזה, יש לוודא שכל נתון שנשמר בסביבת הענן מוצפן כראוי. לכן, חשוב שנבחר בספק המיישם מדיניות הצפנת נתונים מתקדמת ואמינה. מערך המוצרים הרחב של Ciscoמאפשר לך להצפין נתונים ברמה הגבוהה ביותר. במשך שנים, סייעה דטה טק לארגונים להפיק את המרב מסביבת הענן שלהם עם מוצרי Ciscoהמובילים את התחום בעולם.

בקרה והרשאות גישה

יש נתונים שפשוט אסור שיגיעו לעיניים הלא נכונות. לכן, חשוב שיעמדו לרשותך הכלים שיבטיחו שכל סוג נתונים ייחשף אך ורק לאנשי הצוות המורשים לכך. הגדרת בקרות גישה קפדניות ומדויקות בפתרון הענן שלך תאפשר לך להדק את החגורה סביב אבטחת הנתונים שלך ולחשוף מידע רגיש אך ורק לאנשי שלומך. צוות דטה טק ישמח לסייע לך בתהליך הרשאות הגישה ולייעד עבורך את פתרונות הענן המתאימים ביותר לצרכים שלך.

מדיניות אבטחה יזומה

פרצות אבטחה יכולות להופיע בכל מקום בתשתית הענן שלך. אם פרצות אלו לא יתגלו ויטופלו, הארגון שלך יותיר דלת פתוחה לשלל איומים. פתרונות האבטחה של Ciscoמאפשרים לך הרבה יותר מאיתור הפרות אבטחה, הם מעניקים לך שקט נפשי לאורך זמן באמצעות שלל כלי בדיקות יזומות שיוודאו שמערך האבטחה שלך הדוק ומוקפד בכל עת.

אנו מזמינים אותך להתוודע לכל היתרונות הממתינים לך עם פתרונות האבטחה שלנו ולקבל ייעוץ מקיף בכל שלב בהקמת מערך הענן עבור הארגון שלך. לפרטים נוספים, אנו מזמינים אותך ליצור קשר עוד היום.

פתיחת קריאת תמיכה
למוצרי סיסקו ולינקסיס

פרטי הלקוח
פרטי המוצר
פרטים נוספים
דילוג לתוכן