למה לבחור בדטה טק כחברת הפצה רשמית?

שתף חברים

Facebook
Twitter
LinkedIn

מן היום הראשון שעלה במוחך הרעיון לפתח מוצר חדש, ישנה שאלה אחת שצריכה להישאל – האם ניתן ליישם את הרעיון הזה למוצר רווחי ולהקים את המערך הנדרש כדי למכור אותו ביעילות? התשובה לשאלה הזו תלוי הבמידה רבה בחברת ההפצה שתעמוד לרשותך. מבין כלל מערכות היחסים העסקיות, אין ספק שיחסי ספק-מפיץ הן מהקריטיות ביותר. חברת ההפצה מעמידה לרשותך את הכלים, הצוות והידע הנדרש כדי להפגיש בין המוצרים שלך ובין הקהלים שזקוקים להם ועשויה לעשות את כל ההבדל בין שגשוג ובין כישלון. התקשורת שתירקם עם המפיץ שלנו והאמון והכבוד ההדדי שתרחשו זה לזה, הם אלו שיקבעו את עתיד הארגון שלך.

שותפה אמינה ומקצועית בכל שווקי היעד שלך

דטה טק היא מהמפיצות המובילות בשוק טכנולוגיות המידע והתקשורת. כמפיצה בלעדית של כמה מהמותגים הבולטים בתחום ועם ידע מקצועי רחב יריעה, אנו מסייעים ליוזמה שלך לשגשג ומאפשרים לך לשלוח זרועות איתנות אל השווקים האידיאליים עבור המוצרים שלך. אז מה הופך כיום את דטה טק לבחירה האידיאלית עבור ספקים בתחום הטכנולוגי? אנו מזמינים אותך ללמוד כאן עוד על כמה מהחוזקות המרכזיות שלנו וליצור עמנו קשר כדי לדחוף את העסק שלך קדימה.

ידעמקצועי רב שנים

מן הימים הראשונים של עליית טכנולוגיות התקשורת החכמה, דטה טק הייתה שם. כבר מסוף שנות ה-90, סיפקה דטה טק פתרונות תוכנה וחומרה לשוק המחשוב ושימשה כמפיצה רשמית של יצרניות מובילות בעולם. ההיכרות המעמיקה של הצוות שלנו וההיסטוריה העשירה של החברה בעולם התקשורת, מאפשרות לנו להעניק לספקים שלנו שירות המגובה בידע רחב היקף.

צוות מנצח

אנו עובדים עם אנשי מקצוע החיים ונושמים את עולם טכנולוגיות המידע והתקשורת בכל רמ"ח איבריהם. כדי להבטיח שתמיד יעמדו לרשות לקוחותינו הפתרונות המתקדמים ביותר שיש לעולם הזה להציע, אנו דואגים לעדכן את הידע שלנו לעתים קרובות ולהכיר מקרוב את המגמות החמות ביותר בתחום. לבסוף הצוות שלנו עובר הכשרה מקיפה לעתים קרובות ומתמקצע בחידושים הללו. כך אנו שומרים על מעמדנו ככוח המוביל חדשנות בתחום.

מפיצה רשמית של מותגים עולמיים

דטה טק משמשת כמפיצה רשמית של כמה מהמותגים הבולטים ביותר בתחום טכנולוגיות המידע:

·        מפיצה רשמית של חברת Cisco Systemsכבר מעל 15 שנה ומשמשת כאחת המפיצות המובילות בשוק הישראלי.

·        מפיצה רשמית של פתרונות המחשוב של חברת Fujitsu– משרתים ופתרונות אחסון ועד לנקודות קצה.

·        מפיצה בלעדית של פתרונות חברת Linksysבישראל.

שירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר

המחויבות שלנו לשגשוג שלך היא הכוח המניע את כל הפעילות שלנו. לאורך כל שיתוף הפעולה בינינו, נעמיד לרשותך את הפתרונות הרלוונטיים ביותר עבורך, נסייע לך ללמוד את שוק היעד ונעשה כל שביכולתנו כדי לאפשר לך להפיק את המיטב מהשירות. למידע נוסף ולתיאום פגישה, אנו מזמינים אותך ליצור קשר עוד היום.

פתיחת קריאת תמיכה
למוצרי סיסקו ולינקסיס

פרטי הלקוח
פרטי המוצר
פרטים נוספים
דילוג לתוכן