פתרונות מנוהלים בענן – Cisco Meraki

שתף חברים

Facebook
Twitter
LinkedIn

מהפכת החיבוריות שינתה את האופן בו ארגונים פועלים מן הקצה אל הקצה. הארגון החכם מאפשר כיום לעובדים על פני כל הדרגים והמחלקות לנהל את עבודתם מכל מקום ובכל זמן, לשתף את העבודה עם גורמים מכל העולם ולנהל פרויקטים מורכבים באופן חלק ויעיל מאי פעם. כדי להבטיח שסביבת הענן שלך תשרת אותך על הצד הטוב ביותר, חשוב לבחור בפתרונות התוכנה והחומרה שיספקו מענה מדויק לצרכיך.

דטה טק היא יבואנית רשמית של פתרונות הענן של Cisco. מערך הפתרונות הרחב Cisco Meraki יעמיד לרשותך מגוון פתרונות שיניעו את הארגון שלך קדימה ויאפשרו לך להוביל חדשנות בענף שלך.

קישוריות יציבה ואמינה

מערך המוצרים CiscoMeraki הוא מהמובילים בעולם פתרונות הענן. בין אם עליך לנהל רשת סניפים קטנה, תאגיד בינלאומי רחב היקף או חוות שרתים בכל גודל, הממשק מבוסס הענן של Cisco מספק לך מענה אמין ויציב. עם שרתים חזקים ויציבים וחומרה ברמה הגבוהה ביותר, העבודה שלך תמיד מתנהלת במסגרת האיכותית ביותר.

תחזוקה שוטפת לכל אורך חיי החומרה

פתרון ענן טוב הוא זה שמספק תוצאות ברמה גבוהה גם במבחן הזמן. אנו בדטה טק מודעים לכך ומחויבים לשביעות הרצון שלך. כדי להבטיח שיעמוד לרשותך תמיד המענה האופטימלי, ממשק הענן של Ciscoמציע שלל כלים לניטור ותחזוקה שיאפשרו לך לספק מענה לכל תקלה או אתגר שיעלה בחלוף הזמן ולשמור על המערכת שלך במצב התפעולי הטוב ביותר שבנמצא.

אבטחה מקיפה של הנתונים שלך

סיכוני הסייבר הפכו בשנים האחרונות לאחד האתגרים הדומיננטיים הניצבים מול עסקים קטנים כגדולים. פתרונות הענן של Cisco מכילים פתרונות אבטחה מהשורה הראשונה של הפיתוח הטכנולוגי וכוללים בין השאר חומת אש מובנית ופתרון VPN יעיל ועוצמתי. עם יכולת לייעד הרשאות גישה למשתמשים ושלל כלי אבטחת נתונים נוספים, הנכסים הדיגיטליים שלך מוגנים תמיד מפני גורמים עוינים.

זהו הזמן לקחת את הארגון שלך צעד נוסף לקראת המאה ה-21 ולהתקדם אל פתרונות העתיד של Cisco Meraki.אנו בדטה טק עומדים לרשותך בכל עת ונשמח לסייע לך בבחירת המוצר האידיאלי לצרכים שלך ובתמיכה טכנית מקצועית לכל אורך חיי המערכת. לפרטים נוספים ולהזמנות, ניתן לפנות אלינו עוד היום באתר.

פתיחת קריאת תמיכה
למוצרי סיסקו ולינקסיס

פרטי הלקוח
פרטי המוצר
פרטים נוספים
דילוג לתוכן