יעוץ פתרונות ענן למשרדים

שתף חברים

Facebook
Twitter
LinkedIn

יעוץ פתרונות ענן למשרדים נעשה פופולרי מאוד בתקופה האחרונה. כאשר משרדים רבים מבינים כי הם נשארים מאחור מבחינה טכנולוגית בעוד מתחריהם התקדמו. יועץ פתרונות ענן מסייע למשרדים מכל סוגי התעשיות להתקדם לסביבה טכנולוגית חדשה וכך להתייעל באספקטים רבים. יעוץ פתרונות ענן למשרדים יבצע תכנון מדויק של כלל צורכי המחשוב והמשאבים של המשרד. בהמשך יבנה את הפלטפורמות המתאימות של שרותי הענן של בית העסק ואף יטמיע אותן בפועל בסביבה האירגונית.  

שרותי ענן

שירותי ענן למעשה מחברים מרחוק אתה מחשוב בבית העסק את שרותי מחשוב חיצוניים וכך מגבים את כל הקבצים והמידע של העסק. שירותי ענן למשרדים יכללו בדרך כלל את השירות של שולחן עבודה בענן. יעוץ שירותי ענן למשרדים יבדוק את הנחיצות של המשרד בעבודה מרחוק לעומת העלויות. עבודה מרחוק מאפשרת גישה קלה מכל מקום ובאופן מאובטח לסביבת העבודה הממוחשבת של המשרד, למסמכים המשרדיים ולתוכנות השונות.

מייל בענן

במקרים רבים שירותי ענן לעסקים יכללו את השירות שלמייל בענן. יעוץ פתרונות ענן לעסקים יאפיין את דרכי ההתקשרות של העסק ויחליט אם המבנה העסקי מצריך את הפניית המייל לענן. כל תכתובת המייל המשרדי נשמרת ומגובה באופן מאובטח על גבי שרת מרוחק. ניתן לראות את כל הודעות מרחוק גם כאשר אין גישה לרשת והמידע כולו נשמר על שרת. המייל בענן מאפשר בנוסף גם גישה מסונכרנת ממספר רב של מכשירים. היתרון של שירות מייל בענן לעסקים בא לידי ביטוי באבטחת מידע יעיל יותר ושטח אחסון מינימלי.

רשת וירטואלית פרטית וחומת אש

רשת וירטואלית פרטית (VPN)הינה שרות נוסף שבמקרים רבים מרכיב את חבילת שירותי ענן לעסקים סטנדרטית. לעסקים רבים דרושה שיטת הגלישה הפרטית והמאובטחת לעובדיהם העובדים גם דרך רשתות ציבוריות כמו, רשתות אלחוטיות ונקודות חמות. שירותי ענן למשרדים זקוקים גם לחומת אש שתשמור את הרשת הארגונית בחיבור מאובטח ומוצפן מפני פריצה של האקרים ותוכנות כופר.

יעוץ פתרונות ענן למשרדים עם המקצוענים מחברת דטה טק

חברת דטה טק הוותיקה פועלת בתחום עוד משנות ה90, יעוץ פתרונות ענן למשרדים הוא במוקד פעילותה לצד יישום פתרונות תקשורת וציוד קצה. לחברה וותק רב עם יעוץ שירותי ענן למשרדים כמו גם, מומחית בפלטפורמת ממוחשבות לניהול מידע ומציעה ללקוחותיה יעוץ פתרונות ענן לעסקים ותהליך שלהכרות מעמיקה של הצרכים הייחודיים, המוצרים, השירותים והפתרונות הרלוונטיים ביותר עבורם מתוך הפתרונות המנוסים של החברות המובילות בתשתיות ה-IT. שירותי ענן למשרדים של דטה טק יתחיל מלתכנן ולהרכיב מערך מחשוב ענן נכון למאפיינים הייחודיים של בית העסק והטמעה של הפלטפורמה הנכונה שתכלול את מוצרי הענן המתקדמים ביותר בשוק.

פתיחת קריאת תמיכה
למוצרי סיסקו ולינקסיס

פרטי הלקוח
פרטי המוצר
פרטים נוספים
דילוג לתוכן