כיצד להגן על משאבי הארגון שלך בענן

שתף חברים

Facebook
Twitter
LinkedIn

העברת הפעילות העסקית שלך לסביבת הענן פותחת שלל אפשרויות חדשות. היכולת לגשת לנתונים שלך מכל מקום ולעבוד בשיתוף ביעילות היא אחד מהמאפיינים המרכזיים של העסק החכם. לצד היתרונות הבולטים הללו, סביבת הענן טומנת בחובה לא מעט אתגרים. כדי להבטיח שהעבודה תהיה בטוחה ויעילה, היבטים כמו אופן שמירת הנתונים, אבטחתם והגישה אליהם חייבים להיות בראש סדר העדיפויות.

ההקפדה על מערך אבטחת נתונים יעיל אינה קריטית רק למשאבי הארגון שלך, היא מהווה פקטור חיוני בשמירה על המוניטין ועל אמון הלקוחות במותג שלך. לכן, חשוב שנדאג לאמצעים שיאפשרו לנו להגן גם על נתוני הלקוחות השמורים במאגרי הארגון. שנת 2020 הייתה שנה קשה בכל הקשור לאיומי הסייבר ומשבר הקורונה החמיר את האתגרים הללו באופן ניכר. כדי לסייע לך להכין את הארגון שלך למציאות החדשה, אלו כמה צעדים שכדאי ליישם.

הצפנת קבצים

גם אם ספק הענן שלך משתמש בכלי הצפנה למאגר הנתונים, מומלץ ליישם הצפנה גם ברמת הקובץ ולספק שכבת אבטחה נוספת.

אימות דו-שלבי

אחד הכלים האמינים ביותר להרשאות גישה כיום הוא אימות דו-שלבי. השיטה מאלצת כל משתמש המבקש לקבל גישה לנתונים רגישים להזין לצד שם המשתמש והסיסמה גם קוד חד פעמי שנשלח למכשיר או להפעיל אפליקציה ייעודית הזמינה רק למשתמשים שהורשו לכך. במקביל, חשוב להנחות את הצוות שלך לבחור בסיסמאות מורכבות הכוללות אותיות גדולות וקטנות מספרים וסמלים מיוחדים.

ליישם אבטחה ברמת נקודות הקצה

אפילו אם יישמנו כלי אבטחת נתונים ברמה הגבוהה ביותר בענן, חשוב שנזכור שרוב ההפרות נובעות מהתנהגות משתמשי הקצה. לכן, חשוב ליישם כלי אבטחה ייעודיים לנקודות קצה שיחולו על מכשירים הניגשים למשאבים בסביבת הענן שלך. חשוב שנגדיר כללים ברורים שיתוו מי יכול לגשת לאילו נתונים ומאילו מכשירים. גם לאחר יישום כלי האבטחה, יהיה עליך להמשיך ולעקוב מקרוב אחר יישום המדיניות ולהבטיח שהעובדים ניגשים רק לנתונים הדרושים להם לצורך ביצוע תפקידם. שליטה מרבית בגורם האנושי היא המפתח למערך אבטחה נטול פרצות.

לבחור את הספק הנכון

חשוב לבחור בספק שירותי ענן שיהיה אמין וותיק בתחום. עמיתים בתחום יוכלו לספק לך המלצות ולשתף אותך בחוויה שלך עם הספקים שלהם. ספק טוב ואמין יידע לזהות את צרכי הארגון שלך ולבנות מערכת שתשרת אותם על הצד הטוב ביותר. חשוב לוודא שכחלק מהשירות הזה הספק שלך מעמיד לרשותך כלים שיאפשרו לך לתעד באופן מאובטח מידע חסוי ולמנוע הפרות. מערכות התאוששות מאסון, כלי הבקרה והתראה וכלים למניעה יזומה של אירועי אבטחה יכולים להעניק לך יתרון משמעותי.

בסופו של יום, האחריות על כל הפרת נתונים תחול רק עליך. לכן, חשוב לגייס את כל הכלים הזמינים כדי להבטיח שהנכסים הדיגיטליים שלך לא נופלים לידיים הלא נכונות. כשזה מגיע לכלי ענן אמינים, יציבים ועם אמצעי האבטחה המתקדמים ביותר, Cisco Meraki מציעה פתרון רשתי מלא מנוהל בענן המכיל מתגים, נקודות גישה, UTM , מצלמות וחיישנים. ממשק הניהול הענני מאפשר נראות ושליטה מלאה,

שייעלו את תהליכי העבודה שלך באופן חסר תקדים.

פתיחת קריאת תמיכה
למוצרי סיסקו ולינקסיס

פרטי הלקוח
פרטי המוצר
פרטים נוספים
דילוג לתוכן