העסק עובר לסביבת ענן? אלו 5 פתרונות שכדאי להכיר

שתף חברים

Facebook
Twitter
LinkedIn

סביבות הענן הופכות היום עסקים לחכמים ויעילים יותר. אם המגמות החדשניות שהתחוללו בשנים האחרונות בעולם העסקים לא הספיקו כדי לשכנע אותך שהגיע הזמן להתקדם לענן, אין ספק שמשבר הקורונה והמעבר של עובדים רבים לעבודה מהבית לימד את כולנו כמה כלי ניהול נתונים מרחוק נעשו קריטיים. השוק מוצף כיום בשירותי ענן – מפלטפורמות מלאות לפיתוח אפליקציות ועד לפתרונות אחסון ושולחנות עבודה וירטואליים. כדי לסייע לך לקבל את הבחירה המתאימה ביותר לצרכים שלך, ערכנו את רשימת ספקי הענן המובילים בשוק.

1) Cisco Plus

מעבר לעובדה ש-Cisco היא ספקית ותיקה ומובילה בתחום פתרונות הרשת, היא מציעה כמה פיצ'רים מתקדמים שהופכים את העבודה בענן ליעילה יותר באופן שמשנה את כללי המשחק. עם Cisco Plus ניתן לקבל תובנות על תפקוד האפליקציה בזמן אמת ולהתאים אותה באופן מדויק יותר לצרכים על פי נתונים עדכניים. כלי האבטחה של פתרון הענן הזה מתאימים לכלל השרתים, נקודות הקצה והאפליקציות הנדרשים לעבודה השוטפת.

2) AWS – פלטפורמת שירותי האינטרנט של אמזון

AWS היא לא רק אחת הפלטפורמות הוותיקות ביותר בשוק, היא ללא ספק אחת מסביבות הענן הפופולריות ביותר כיום ואין על כך כל פלא. היא מציעה שלל פתרונות מהירים, גמישים, אמינים וחסכוניים. היא משמשת מסגרת גמישה ורב תכליתית המאפשרת ליצור ולפרוס כל סוג של יישום בענן.

3) Kamatera

שרת הענן של Kamatera דומה מאוד בעקרונו לשרת פיזי. הוא פועל על בסיס תשתית וירטואלית גמישה ומספקת שירותים במודל תשלום נוח במיוחד שניתן להתאים למגוון תקציבים. התשתית של Kamatera מכילה מגוון תכונות מיוחדות כמו חומת אש, אפשרות להקמת רשתות פרטיות, כלים לאיזון עומסי מערכת וגם תמיכה במגוון אפליקציות. בין השאר, ניתן להפעיל עליה WordPress, node.Js, Magento, Cpanel, Drupal ועוד כלים רבים אחרים. ניתן לקבל תמיכה טכנית על ידי מענה אנושי בכל שעות היממה ובכל ימות השנה.

4) WP Engine

לאלו מאיתנו שעושים שימוש עיקרי במערכת ניהול התוכן של וורדפרס, WP Engine היא פתרון אידיאלי ותאפשר חל לבנות פלטפורמות דיגיטליות ברמה הגבוהה ביותר. המערכת מציעה את הגרסאות העדכניות ביותר של PHP ו-HTTP2 ומכילה ספריה אדירה של תבניות עיצוב, תוספים וכלים מתקדמים שמאפשרים לעבוד על וורדפרס בנוחות חסרת תקדים. עם WP Engine, ניתן להשתמש בתכונות "ארגז חול" כדי לבחון את הפלטפורמות שלך בסביבה מבודדת לאורך כל תהליך הפיתוח. המערכת עובדת בסנכרון גם עם כלי פיתוח אחרים כמו Git או-SFTP.

5) Microsoft Azure

Azure, פלטפורמת הענן של מיקרוסופט, היא גם אחת מסביבות הענן הנפוצות ביותר בשימוש. היא מסתובבת בשוק כבר מפברואר 2010 ומציעה מרחב גמיש ובקוד פתוח המאפשר לקדם פרויקטים בתחום הפיתוח באופן שיתופי, מעמיד לרשותך כלי איכותי ומאובטח לאחסון נתונים ולאירוח אתרים. זוהי פלטפורמה גמישה המאפשרת אינטגרציה ברמה גבוהה עם מגוון רחב של כלים נפוצים.

פתיחת קריאת תמיכה
למוצרי סיסקו ולינקסיס

פרטי הלקוח
פרטי המוצר
פרטים נוספים
דילוג לתוכן