איך בוחרים בפתרונות ה-Wireless של המחר?

שתף חברים

Facebook
Twitter
LinkedIn

בעולם העסקים היום, פתרונות Wireless הם כבר הרבה יותר מאמצעי שמספק נוחות, או תוספת מעניינת שנועדה לעשות רושם – הם מהווים חלק בלתי נפרד מתשתיות העסק החכם. מדובר בפתרון חיוני לעסקים מכל הגדלים ובמגוון תחומי תעשייה ובתחרות האינטנסיבית שמאפיינת היום ענפים רבים, הוא יכול לעשות את כל ההבדל בין הובלת התחום ובין דשדוש מאחור. אם עוד לא רעננת את פתרונות ה-Wi-Fi שלך לאחרונה, כדאי לתפוס את ההזדמנות הזו בשתי ידיים וליהנות מהיתרונות של כלי הדור החדש. אז מה חשוב לחפש בפתרונות Wireless? המומחים הטכניים שלנו ערכו עבורך מדריך מקוצר שיסייע לך להתחיל.

לאילו צרכים דרושים לך פתרונות מכלי ה-Wireless?

זו השאלה החשובה ביותר שיש לשאול בעת החיפוש אחר הכלי האידיאלי. הכלי שייבחר לבסוף יספק לך מענה בהיבטים נרחבים מאוד של פעילות העסק וחשוב שנחשוב על כך באופן מעמיק ורחב היקף. בין אם נדרש לך ניהול מרכזי של נקודות הגישה, אירוח בענן, שירותי אחסון או יכולות אינטגרציה גבוהות עם כלים ייחודיים, חשוב לוודא שהספק שייבחר בסופו של דבר ייתן לך את המענה לכל מה שנדרש.

מספר נקודות הקצה

ככל שמספר המכשירים שזקוקים לגישה למערכת הוא גדול יותר, כך יידרש ממך פתרון שיידע לנהל זאת יותר ביעילות. גישה אלחוטית יכולה לפעול כיחידה עצמאית, או להתנהל דרך קונסולה מרכזית. הכול תלוי במספר נקודות הגישה ובצרכים הייחודיים שלך. חשוב שנבחן בדיוק איזה פתרון מציעים לנו מהבחינה הזו ולברר שהמערכת שלנו תוכל לעמוד גם במספר גבוה של משתמשים המתחברים ממיקומים שונים ובתאימות לכל סוגי המכשירים שיעשו בה שימוש.

תאימות טכנית לציוד העסק

כמובן שהקריטריון החיוני ביותר שעלינו לבחון הוא האם פתרון ה-Wireless שלנו יעבוד עם כל פתרונות התוכנה והחומרה שאנחנו עובדים עמן באופן שוטף. אלו כמה שאלות שכדאי להעלות:

  • איזה טווח תדרים נדרש עבור הציוד שלנו?
  • איזה סוג אנטנה יפעל באופן אידיאלי למערכות?
  • האם הפתרון האלחוטי תואם את חומת האש והתקני רשת נוספים?
  • על איזו תשתית שרתים יש להתקין את הפתרון האלחוטי?

בסופו של דבר, חיבוריות היא שם המשחק פה. לכן, התאמה טכנית גבוהה היא תנאי הכרחי למיצוי המיטב מכלל הפתרונות הטכנולוגיים בעסק.

התאמה לצרכי האבטחה

כיום, כשאיומי האבטחה במרחב הווירטואלי הפכו לאחד האתגרים הדומיננטיים ביותר עמם מתמודדים עסקים, חשוב שנוודא שאנו מקבלים פתרון בטוח שיאפשר לנו להגן על עצמנו באופן אופטימלי מפני הפרות נתונים. כחלק מתהליך קבלת ההחלטות שלנו, עלינו להגדיר אילו אמצעי אבטחה נדרשים לפתרון ה-Wireless. האם נדרש שרת RADIUS? האם המערכת תומכת ב-802.1x? האם יש חומת אש מובנית? זהו בהחלט היבט שאסור שנתפשר לגביו בשום פנים ואופן.

עם פתרון ה-Wireless הנכון, ניתן להפיק את המיטב מכלל המשאבים והמאמצים בארגון שלנו ולשפר את אמצעי התקשורת שלנו. ככל שנקדיש מחשבה להתאמת המערכת לצרכים שלנו, אין גבול למה שנוכל להשיג. אנו מזמינים אותך להכיר מקרוב את סדרת המוצרים של Cisco שתאפשר לך להקים רשת אלחוטית יציבה ואמינה שתשרת אותך לאורך שנים. מנקודות גישה ועד לנתבים עוצמתיים, יש לך את כל הנדרש כדי לקחת את העסק שלך צעד אחד קדימה.

פתיחת קריאת תמיכה
למוצרי סיסקו ולינקסיס

פרטי הלקוח
פרטי המוצר
פרטים נוספים
דילוג לתוכן