פתרונות אבטחת דואר אלקטרוני וה-EDR של Cisco

שתף חברים

Facebook
Twitter
LinkedIn

אם עד לאחרונה איומי מתקפות הסייבר היו בעיקר נחלתן של החברות המובילות בתעשייה ושל תאגידים גדולים, כיום יותר מאי פעם מדובר בתופעה נרחבת. מתוך עשרות אלפי פריצות הסייבר המתבצעות מדי יום ברחבי העולם, רובן המכריע יתבצע דרך הדוא"ל. כיצד הפכה תיבת הדואר הנכנס שלנו לפרצה הקוראת לגנב ומה נוכל לעשות כדי לאבטח את הנקודה החשובה הזו? מומחי אבטחת הסייבר של דטה טק אספו עבורך מידע חיוני אודות אבטחת דואר אלקטרוני ונקודות קצה ומציעים פתרון מקיף ויעיל מבית סיסקו שיאפשר לך לנהל את הנכסים הדיגיטליים שלך בראש שקט.

חשיבות אבטחת דואר אלקטרוני

שירותי דוא"ל תוכננו על מנת שיהיו פתוחות ונגישות ככל האפשר. הדבר מאפשר לשותפים עסקיים בכל רמות הארגון ובין ארגונים שונים לתקשר ביעילות ובמהירות. הפתיחות הזו, למרבה הצער, מהווה נקודת תורפה קריטית למערך אבטחת הסייבר.

האקרים מפעילים לחץ רב על נקודת התורפה הזו באמצעות קמפיינים של שליחת דואר זבל, ניסיונות דיוג והעברת קבצים זדוניים המפעילים תוכנות כופר וחבלה בנתונים. כדי לאבטח ביעילות את שירותי הדוא"ל של הארגון, נדרשים כלים מתקדמים.

כלי Email Security מבית Cisco

Cisco מציעה טווח רחב של פתרונות Email Security מהמתקדמים בעולם. המענה הרב שכבתי מאפשר לך להצפין את הודעות הדוא"ל שלך כדי להגן על מידע רגיש ועושה שימוש במגוון תכונות מתקדמות כדי למנוע הורדת קבצים זדוניים אל המערכת.

Cisco Talos Incident Response

Talosהוא ממשק האבטחה החכם של Cisco.מערכת Cisco Talos Incident Response מערך מלא של שירותי אבטחה יזומה ופתרונות לשעת חירום שיאפשרו לך להיערך, להגיב ולהתאושש כראוי מאירועי אבטחה. המערכת מספקת פתרונות מסביב לשעון תחת ממשק הוליסטי ומקיף אחד. לא משנה מאיזו נקודה בעולם נכנסת למערכת, ככל שאירע סיכון אבטחה והסנסורים נדלקים, Talosמקבל מיד את כל הנתונים הרלוונטיים ומפעיל את כלי האבטחה שלו בכל רחבי העולם. בין אם נדרש בידוד מלא של נקודת הקצע או חיסול של תהליכים זדוניים, מדובר בפתרון מקיף החולש על פני כל הממשקים והמערכות הרלוונטיים.

כלי Sandbox חכם

חלק ניכר מאירועי האבטחה בדוא"ל מתבצעים באמצעות קבצים זדוניים. מספיק רגע אחד של היסח דעת כדי למוטט מערכת שלמה. כליה-Sandbox של Cisco יוצר מרחב מבודד לפתיחת קבצים שהתקבלו בדוא"ל. ככל שקובץ שנפתח יתגלה כזדוני, התהליך כולו ייוותר במרחב הסגור ויבודד מבלי לפגוע במערכת כולה.

חסימת דוא"ל בעל מאפיינים חשודים

מתוך הודעות דוא"ל רבות הנשלחות אל תיבת הדואר הנכנס שלנו, רק כ-30-40% מגיעות אל יעדן. לפני שההודעות מגיעות אלינו, הן עוברות דרך פרוטוקול ה-SMTP הבוחן אותן. כלי האבטחה של Ciscoמבצעים סינון קפדני כבר ברמת ה-SMTP Session ומגנים עליך מפני תוכן זדוני.

בנוסף, כלי האבטחה של Cisco יזהו כל שינוי שחל בדוא"ל שנותר לאורך סוף השבוע ותבודד אותו כדי למנוע פגיעה במערכת. זאת כדי לעצור הודעות דוא"ל המציגות את עצמן כלגיטימיות

פתרונות EDR מתקדמים

כלי ה-EDR של Cisco מאפשר לך להקים חומה בצורה סביב כלל נקודות הקצה שלך עם יכולות תגובה אוטומטיות מבוססות תרחישים בהתאמה אישית. הכלי אוסף בכל עת נתוני פעילות מנקודות קצה שיכולים להצביע על איום, מנתח אותם ומגיב באופן אוטומטי לכל איום פוטנציאלי, לפני שהוא הופך בכלל לאירוע אבטחה של ממש.

כדי לקחת את אבטחת הסייבר בארגון לשלב הבא, דטה טק מזמינה אותך ללמוד על כלל הכלים המתקדמים שלה. למידע נוסף, ניתן לפנות אלינו עוד היום.

איש אבטחת מידע ליד מחשב מתוך אתר Cisco EDR
אבטחת דואר אלקטרוני באמצעות EDR של Cisco

פתיחת קריאת תמיכה
למוצרי סיסקו ולינקסיס

פרטי הלקוח
פרטי המוצר
פרטים נוספים
דילוג לתוכן