איך בוחרים חברת הפצה אמינה?

שתף חברים

Facebook
Twitter
LinkedIn

יש לך רעיון מהפכני ויישמת אותו לכדי מוצר ייחודי עם פוטנציאל מזהיר. עכשיו, כל מה שנשאר הוא רק להוציא אותו לשוק ולחשוף אותו לקהל היעד שלך. בשלב הראשוני  , סביר להניח שלא עומד לרשותך מערך מכירות בינלאומי. כדי ליהנות מתפוצה רחבה, חשוב שתעמוד לרשותך  חברת  הפצה ותיקה, מקצועית ואמינה שתאפשר לך  להגיע ל – לקהלים חדשים ולהרחיב את הפעילות העסקית שלך. אםיצא לך להשתתף בכנס או אירוע גדול בתחום הטכנולוגיה, סביר להניח שכבר הציפו אותך   חברות רבות שהתחייבו לספק לך את שירותי ההפצה ברמה הגבוהה ביותר. כיצד נקבל החלטה  מושכלת ביותר? אלו כמה טיפים שיסייעו לך לבחור בחברת ההפצה האידיאלית.

אז מה בעצם הופך חברת הפצה לטובה?

חשוב שנבחר בחברת הפצה המחזיקה בידע נרחב אודות השוק המקומי, היכרות מעמיקה עם המוצר ותוכניות שיווק ומכירה עוצמתיות שייצרו הזדמנויות לשיתופי פעולה חדשים. בנוסף, חשוב שיהיו לרשות החברה שלך כלים מדידים ותוכנית אסטרטגית שיאפשרו לך לקבל משוב מהשוק וללמוד כיצד להמשיך ולייעל את פיתוח המוצר ושיווקו.

חשוב שנקדיש את הזמן למאמצי החיפוש. המפיץ הנכון יכול לעשות את כל ההבדל ולהעניק לנו יציבות לאורך זמן . הלקוחות שלנו יצפו לשירות עקבי ואמין ושינויים תכופים לא טובים לעסקים.  .

כל הצעדים בדרך לבחירת החברה

לקראת בחירת השותפה הקבועה שלך להפצת המוצרים, חשוב להקפיד על מספר קווים מנחים שיסייעו במשימה הזו:

·        מומלץ לפנות ללקוחות גדולים ולשותפים עסקיים אחרים ולשאול על מפיצים טובים ואמינים עמם הם עובדים. השתתפות באירועים בתעשייה והתוודעות לשחקניות המובילות בשוק יאפשרו לך לצמצם את הרשימה שלך ולמצוא את הטופ שבטופ.

·        חשוב להכין תכני מידע איכותיים אודות המוצרים ותוכנית השיווק שלך, נפח המכירות הנוכחיות וחקר השוק. חשוב לבקש מהמפיצים הפוטנציאליים מידע וסטטיסטיקות אודות השוק שלך כדי לזהות עד כמה מדובר בחברה הבקיאה בתחום העיסוק וקהלי היעד שלך.

·        קבעת פגיעה עם מפיץ פוטנציאלי? חשוב להגיע לפגישה פנים אל פנים. זוהי הזדמנות חשובה לראות את הפעילות השוטפת בזמן אמת, לצפות כיצד מטופלים ספקים אחרים וממה מורכב המערך הלוגיסטי שלהם. אין דרך טובה יותר להבין איזה שירות מצפה לך.

·        ישנה שאלה אחת משמעותית/מרכזית שחשוב   בתהליך קבלת ההחלטות – האם מדובר בחברה שאוכל לנהל איתה קשר ארוך טווח? יחסי ספק-מפיץ הם יחסים מתמשכים ודורשים אמון הדדי ותקשורת יעילה. חשוב לוודא שניתן יהיה ליצור יחסי עבודה טובים.

השותפה הטבעית שלך לפתרונות התקשורת של העתיד

במשך מעל שני עשורים, מובילה דטה טק את שוק טכנולוגיות המידע בישראל. כמפיצה רשמית של Cisco ,Fujitsu, ,Safe-t ,Linksys ויצרניות מובילות רבות אחרות בשוק, מעמידה דטה טק לרשותך ידע מקיף ומעמיק בעולם הטכנולוגיה ופתרונות חדשניים שיאפשרו לך למצות את המיטב משירותי ההפצה שלך. על מנת ללמוד על כל השירותים הממתינים לך עמנו, אנו מזמינים אותך להשאיר פרטים באתר.

פתיחת קריאת תמיכה
למוצרי סיסקו ולינקסיס

פרטי הלקוח
פרטי המוצר
פרטים נוספים
דילוג לתוכן